Hoved menu:

Leje af motor

Leje af motorer

Leje af Motor

Neptun råder over en 9,9 HK, 2-takts benzinmotor af mærket YAMAHA som er tiltænkt anvendt på FR-bådene i saltvand (f.eks. bådene i Vedbæk). Ved bestilling medfølger en fyldt 22 L tank (hård plast). Hvis det ønskes, medfølger også 2 stk. Down East downriggers med lodder.
Ud over ovennævnte motor råder Klubben over en 4 HK, 2-takts-motor som oprindelig var til brug på Esrum sø og Furesøen. Men i disse søer er brug af 2-takts-motorer ikke længere tilladt! Denne motor kan derfor nu med fordel bruges i saltvand på steder med rolige vindforhold, hvor overskud af motorkraft ikke er nødvendig. Til 4 HK motoren medfølger en fyldt 12 L benzintank. De steder, som kan være aktuelle for denne motor er bl.a.:
Kulhuse havn, Lynæs havn, Vellerup Vig, Møllekrogen/Selsø i Roskilde fjord.
Til brug på søer hvor EL-motor er tilladt har Klubben en stor og en lille EL-motor. Et fuldt opladet batteri vil medfølge ved bestilling af EL-motor.
Alle motorerne opbevares hos Jørgen O. Rasmussen, som skal kontaktes forud for udlejning.
Henvendelse.
Henning Loesch
Nøddehøj 16

2840 Holte
Telefon: 4 832300mellem kl. 10:00 og 18:00

Sørg for at bestille motorer så tidligt som muligt før en fisketur så alt kan blive gjort klar i god tid før afhentning.

Leje pr. dag:   100 kr. for 10 HK motor
                      100 kr. for   4 HK motor
                        75 kr. for stor EL-motor
                        50 kr. for lille El-motor

Leje pr. weekend: 150 kr. for 10 HK motor
                             150 kr. for   4 HK motor
                              100 kr. for stor EL-motor
                               75 kr. for lille EL-motor

Lejen betales ved afhentning.
Leje af motorerne er betinget af gyldigt medlemskab af Neptun.

Se yderligere under ”Regler for leje af motorer

Klubbens motorer

Som bekendt har klubben en 9,9 hk 2-takts benzinmotor med tilhørende 22 liter tank samt en stor og en lille el-motor med tilhørende batteri. Disse motorer kan lejes af klubbens medlemmer for en meget beskeden betaling. Motorerne har hidtil været opbevaret hos Jørgen O. Rasmussen som også har stået for udlejningen.

Jørgen kan desværre ikke fortsætte med opbevaring og udlejning af motorerne og bestyrelsen søger derfor et medlem som kan opbevare motorerne og stå for udlejningen. Erfaringerne viser at motorerne ikke udlejes mere end op til 5 gange om året, så opgaven er overkommelig. Der hører et stativ med til benzinmotoren så den fylder ikke ret meget.

Henvendelse til formanden på tel. 40 83 23 00.

Såfremt det ikke lykkes at finde et medlem som kan påtage sig ovennævnte må bestyrelsen desværre overveje at afhænde benzinmotoren.

Pbv

Henning Loesch