Nøgle udlevering

Udlejning af huse

Generelle regler for Fiskeringens huse

1. november åbnes for formændenes bookning af klubture i den kommende sæson.

1. december åbnes bookningen for menige medlemmer.

Husene udlejes i sommerperioden fra uge 26 - uge 32 inkl. ugevis.

Betaling for lejeperioden sker med dankort i forbindelse med bookning.
Bookningen er først endelig, når betalingen er gennemført og kvittering er modtaget på email.

Afbestilling Ved afbestilling indtil 3 uger før lejeperiodens begyndelse betales et administrationsgebyr på kr. 300.
Ved afbestilling senere end 3 uger før lejeperiodens begyndelse betales den fulde leje.

Udlejningsperioderne for husene er: torsdag kl. 16.00 - søndag kl. 16.00 eller søndag kl. 16.00 - torsdag kl. 16.00.
Ferieuger: Søndag kl. 16.00 - søndag kl. 16.00.

BEMÆRK: Alle husene er lukket for udlejning fra ca. 1/11 - 31/3 Oddenhuset fra ca. 1/12-31/3

Skader og mangler (såvel ved overtagelse som aflevering) eller gode ideer rapporteres til Husudvalget ved:
Ellen, tlf.: 7025 9965,  Email: benyt kontakt formularen under Kontakt til Fiskeringen , husudvalg

Husene må kun bookes til privat brug for medlemmet og dets gæster.
Erhvervsmæssig anvendelse af husene eller videreudlejning må ikke finde sted.

Bemærk nyt med nøglekode

Der fremsendes en nøglekode og instruktion på sms og email ca. 3 dage inden periodens start. Derfor er vigtigt at vi har korrekt mobilnr. og emailadresse, ellers kan du ikke komme ind.

Medbring lagen, sengetøj og personligt grej. Der er kun madrasser i sengene.

Efterlad huset i rengjort stand, lukket og låst. Overskydende affald, pap og flasker skal bringes til nærmeste
affaldsplads, det må ikke efterlades.

HUSK at du skal være logget ind for at bestille et hus